*KLIK Teken*

Het omgaan met negatieve gedachten.

op de website van Tiny Buddha vond ik deze 10 tips

om op een positieve manier met negatieve gedachten om te gaan:

1. Verander je manier van denken.

2. Lucht je hart van tijd tot tijd.

3. Practiceer yoga.

4. Oefen jezelf om niet te oordelen.

5. Maak een lijst van dingen waar je dankbaar voor bent

6. Wees de verandering die je in de wereld wilt zien

7. Neem verantwoordelijkheid voor je doen.

8. Ontdek wat je gelukkig maakt.

9. Zorg goed voor jezelf.

10. Vraag jezelf af wanneer je praat,

zal ik gaan klagen of gelukkig zijn?

Al langere tijd probeer ik zoveel mogelijk positief te denken.

Het lukt niet altijd,

maar dan probeer ik een negatieve gedachte

om te zetten

in een positieve gedachten:

Kies geluk, focus op het positieve,

en blijf vriendelijk, het is jouw keus,

en van niemand anders.

En het zal niet altijd lukken hoor,

je gedachten zijn vrij en dwarrelen alle kanten op,
en soms tref je ook iemand die wel héél veel van je vraagt

maar als je blijft proberen,

het negatieve om te zetten

naar positief denken voel je je stukken beter

na enige tijd,

en ik kan het weten,zei juffrouw roos,

want ik ben eigenlijk nooit meer boos: -)

op een enkele frustratie na brrrrrrrrrrrrr : -)

Gelukkig zijn is een keuze,

en ook al wordt je uit het veld geslagen,

door verdriet,

of andere tegenslagen.

kom weer terug,

sta op,

doe je ding,

elke dag weer opnieuw een kans om opnieuw te beginnen,

en het leven te omarmen.
zoals het er is

ehhhh Yoga….

dát zou ik nog moeten gaan doen: -)

naast de 100.000 andere dingen die ik nog wil: -)

Lieve webbies,

ik ben der weer,

een zware storm trok over ons huis,

maar de fundamenten zijn sterk gebleken

je kent het gezegde,

waar je niet dood aan gaat,
maakt je sterker

en ik denk..

dat ik sterker geworden ben..

want ik ben met de billen bloot gegaan…

die uitdrukking ken je vast ook wel,

wel….

ik heb dingen van mezelf ontdekt

waarvan ik niet wist dat ik ze had,

en dat is goed…

dat is beter,

nee dat is best..:-)

Dank je wel voor jullie lieverigheid,:-)

liever dan liefsterderre reakties


en ook dank je wel voor de bestellingen van de kalender,

ik glim van trots: -)


zoveel als jullie er willen hebben.

Maandag gaan ze de deur uit,

Héél veel plezier ermee,


tot morgen maar weer

hou je vast aan de takken van de bomen hé,

het gaat hier errrrrrrg tekeer: -)

xxx

