*KLIK don’t fence me in*


De natuur heeft helende werking op me,

en vandaag

vandaag was het errrrrrrg nodig om even uit te waaien en

m’n wandelmaatje wilde me wel vergezellen
om te voorkomen dat ik gekke dingen ga doen,


over hekken klimmen en zo,

maar ehhhh

dat ging niet gebeuren ..

In de winter

komen de geheimen van de zomer los…


en terwijl we hier lopen zingen we liedjes:-)

terwijl ik dit logje zit te maken

hoor ik in gedachten een ander liedje

de videoclip is errrrrg de moeite om te kijken 🙂


Oh, give me land,

lots of land,

under starry skies above

Don’t fence me in

Let me ride thru the wide-open country that I love

Don’t fence me in

Let me be by myself in the evening breeze

Listen to the murmur of the cottonwood trees

Send me off forever,

but I ask you please

Don’t fence me in

Don’t fence me in


en dat is precies wat ik nodig heb,

sluit me niet op,

beperk me niet

zoals ik jou niet zal beperken,


Laat me mijn ding doen

zoals ik dat het best doe,


het is niet eenvoudig om mensen vrij te laten

in hun doen en laten,

we menen altijd maar
om ons stempel ergens op te móeten drukken

etiketten te moeten plakken ,

en een hokjesgeest erop nahouden..

néé voor mij niet baai olm eens… : -)


schaam je vooral niet voor mij,

ik ben goed zoals ik ben,

enig uniek,kleurig,vrolijk,goedgemutst én eigenwijs: -)
en ik kan héél goed vals zingen : -)
en ken héul veul liedjes

maar als je me niet wilt zoals ik ben,

………


tja dan ……

en toen…..

jááá een ree:-)


en ze keek en keek en ze bleef kijken
alsof ze me herkende 🙂

liet haar spiegel zien…..


een hartje zoals je ziet,

dat móet wat te zeggen hebben m’n hartje…


awel,

ik laat je gaan…

als je terug komt : -)
ben je een blijvertje en anders heeft het zo moeten zijn

zo simpel is het in het leven,
denk ik toch: -)


met een uitgewaaide frisse kop vol frisse lucht
en rode wangen

kan ik nu wel zeggen,

ik hou van het leven en van jou

en het leven houdt van mij: -)
en jij?….
wat doe jij …..


meer hoef ik niet te weten
want de rest…

laat ik langzaam langs mijn

broekspijpen naar beneden zakken

en moeder aarde mag het absorberen

maatjelief….

*dank je wel hé*

xxx

