*KLIK*

Samen, waren wij niet altijd samen

Voor eeuwig met elkaar vergroeide namen

Zo samen, zo samen, door de jaren heen

Vrienden, waren wij niet altijd vrienden

Ook toen we nog geen ene moer verdienden

Toch vrienden, steeds vrienden, door de jaren heen

Ramses Shaffy & Liesbeth List

Dank jullie wel,alle onvolmaakte mensen,

jullie maken,dat ik me niet meer zó alleen voel
misschien kan ik voor een paar wat terug doen……

Uitnodiging:
Dit jaar heb ik 3 lege plaatsen aan mijn tafel,
op tweede kerstdag

welke alleenstaande webbies,
zouden het leuk vinden een dagje Brabant te doen
dan eten we samen,we praten wat,
we gaan wandelen,we drinken wat,:-)
we zingen liedjes, hoe valser hoe liever,

en wie een instrument heeft….

breng maar mee,

dan pers ik wat valse noten uit de trompet,

en vieren we samen kerst

dat lijkt me erg gezellig
mailen…..linksboven zie knopje e-mail 🙂
ik hoor graag

xxx

