*KLIK*


De V is van vergeten,

van Verdergaan,
van Vergissen
van Verdriet

van Verloren lopen….


ahh néé, maar dat heb ik niet gedaan,

ik kwam een aardige meneer tegen,

en dan te bedenken

dat ik die vroeger niet aan durfde te spreken


bang

dat ik met een potentiele verkrachter van doen had,

leven kan gekke dingen met je doen…


maar dien,

wat ben je toch een domme druif,

de leukste mensen kom je zo tegen,


en hun huisdieren zijn gek op mijn huisdier:-)

da’s toch gewoon een feest,


het is koud,

de ijsveren staan op het water,

maar dat mag de pret niet drukken,

De V….

dat is de V van Vrijheid, en van Vrolijk,

en van Vrede,
en van Vreselijk lief


Voor jou….


Vertrouwen
Vrolijk
Vuur
Vrieskou
Vaak
Vakantie
Vanavond
Vandaag
Vanmiddag
Vanzelfsprekend
Verdienen
en Verder…:-)

mag ‘m meenemen die wil:-)

xxx

