*KLIK*


den bosch…

wat kun je over den bosch zeggen

als daar twee van je dierbaarste

vrienden wonen, die je al 100 jaar kent

niks…als…

just can’t get enough

gewoon niks,
de Sint Jan Kathedraal,

met een afschuwelijk lelijke levende kerststal

brrrrr

lachen hoor: -)

een kaarsje voor jullie aangestoken

en de hand in eigen boezz ehhh bek van de leeuw gestoken

Je gaat wandelen met ze,
Praten wat, ( die kwebbel staot niet stil jong)

Lachen wat….

ontmoet de stad,

in al haar facetten waar je woonde

een aantal van je jonge jaren,

just can’t get enough didadeee…just can’t get enough

den bosch… stad naar mijn hart,

vormde me mede tot wie ik ben nu,

van het verloren lopen in een stad,

tot het dorpse weten en kennen van nu…

wonderlijk,

just can’t get enough, i just can’t get enough,:-)

den bosch met z’n bossche bollen van de groot,

ik hou van die stad,

maar dan meer om die twee bollen die daar

rondlopen,

en me zéér na aan het hart liggen…

meides….. aai luf joe: -)

just can’t get enough, gaan we nog zingen in januari: -)

ik heb er zin in: -)

een dikke knuffel vanuit het bijna limbabviaanse…

naar jullie bosscheriaanse 🙂

lekker nummer hé webbies : -)
je kan bijna niet stil blijven zitten op je stoel hé:-)
‘kweetut

geeft niks hoor,
doe maar lekker:-)

tot morgen

xxx

